Thursday, October 13, 2011

rindu nak berbelog :)

saya rindu nak tulis kat blog.
saya baca blog kazen saya smlm, feel like to blog again plak.
tapi tak tau nak share apa.
share pasal keje?
share pasal what im doing everyday?
takde idea laaa!blerggghhh.

tapikan tapikan kenapa nowadays ramai yg berani di tulisan, but lisan dorg gugup?

why? adakah kerana byk sgt medium siber now like belog,twitter dan fb?
cuba ckp depan2 n setelkan secara mcm dulu2 kan bila zaman takde bende ni semua.
okayla nnt saya ada bende best saya share.eh titibe.
muah. i miss uuu! :0

1 comment:

amirhamidiamha said...

Welcome back to the blogosphere Izza.

Share lah apa2 je pun, kalau orang suka dia baca, kalau dia tak suka, dia tak baca. It's your blog, do as you want! =)

Harap-harap lepas ni takde la sampai lapan bulan baru nak update blog lagi. Hahaha!