Thursday, February 10, 2011

Easy come easy goo!


Hello everyone!!
I'm backk.hihi.
Sebenarnya terlupa password + takde mood nak blog so dah berlapuk gile blog yg tak seberapa ni.
Since dah buat comeback ni,nak cerita pasal ape ye??
Tajuk kemain easy come easy go ala2 lagu bruno marss..
Tapii tak nak la cte pasal lagu tu,borring.

Cte pasal trend hijab mau??
Hihi. Ok lately mmg ramai hijab girl yg sgt fashionable dan mmg fashion la wpon bertudung. eh ape ayat terbalik2 ni.layan jela..
Sini sana fesyen sgt la berbeza2,ada retro,vintage,kaler2,simple plan,pelbagai la.
Dan kebanyakan dorg ni now ada di mana2,plg popular kat blogg laaa. :)
p yg paling jadi ikutan trend hijab hana tajimaa!!weee,aku pun suka.
Haha.sorryla mmg i suke fesyen dea nookk.kelasss.

Oleh kerana,aku suke style dea, so aku cuba la skng,terbelit2 aku buat.

Haha rasanya aku ni mmg susah nk ikot fesyen org,bukan susah konon tak bole tp aku nak belit2 tu last2 aku yg terbelitt..
Kesimpulannya aku buat tp jadi la lain tak mcm hana laa.takpe2 nnt cube lg.

Tp yg tak best, (psst ni utk general bkn mention sape2 tau) kdg2 ada yg fashionable tp terlebey fashion pon ada,kdg2 smpi merepek..
Aku ckp bkn utk siapa2 tp kdg2 utk peringatan diri sendiri supaya jgn la aku mcm tu or mmg aku pernah mcm tu,tp dlm keadaan tak sedar kan..
Tula tp nak wat camane masing2 suka,masing2 selesa, buat jela cuma jgn smpi hijab jd fashion je bkn sbb kewajipan wanita muslim..
Cewahh aku pndi jee kan,tp ingat aku ckp utk diri sendiri gak.

Kdg2 kita pon tak sedar,ckp2 rupa2nya diri sendiri pon tak ok.. Hihi.
Last but no least I'm proud to say that hijab girl nowadays rockkss!
Dah pandai berfesyen dan lebih dihargai masyarakat zaman ini.

Ini hanyala sebuah picisan hati dari manusia yg tidak sempurna! ;)

p/s : tengah mengarut smbl edit story minggu ini!!maafkan background washroom.hihi.

No comments: